تعمیرات ویدوپروژکتور سونی

  • -
تعمیرات ویدوپروژکتور سونی

تعمیرات ویدوپروژکتور سونی

عیب یابی و تعمیرات ویدئو پروژکتور سونی

در این بخش از وب سایت مرکز تعمیرات سونی میخواهیم در مورد خرابی ومشکلات ویدئوپروژکتورهای سونی برای شما صحبت کنیم. در ابتدا مدلی از ویدوپروژکتور سونی را برای شما عزیزان معرفی می کنیم.

امروزه به لطف محصولات متنوع صوتی و تصویری، شرکت سونی (SONY) تقریبا بین تمام مردم شناخته شده است. این شرکت در زمینه ویدئو پروژکتور نیز با توجه به نیاز کاربران، مدل های متنوعی تولید کرده است. ویدئو پروژکتورهای شرکت سونی (SONYY) بر اساس کاربرد به چهار دسته تقسیم می شوند:

کوتاه بُرد و بسیار کوتاه بُرد

رومیزی و قابل حمل

ثابت و جهت نصب در مکانی خاص و مشخص

شبیه ساز و سینمایی

دیتا پروژکتورهای رومیزی و قابل حمل با داشتن ۳۶ مدل متنوع، شامل دو سری D و E می شود. سری D و E با داشتن وضوح تصویر ۷۶۸ در ۱۰۲۴ (XGA) یا ۸۰۰ در ۱۰۲۴ (WXGA)، روشنایی مناسب و مصرف بهینه برق، انتخابی مناسب برای محیط های آموزشی و اداری هستند. سری E از نظر درگاه های اتصال (ports) غنی تر از سری D است. تفاوت عمده مدل های این دو سری، درگاه های ورودی و خروجی، روشنایی وو مصرف برق است.
ویدئو پروژکتور سونی SONY DX147 یکی از پروژکتورهای سری D شرکت سونی است. همانطور که از نام این پروژکتور پیداست، دارای وضوح تصویر XGA یا ۷۶۸ در ۱۰۲۴ است. این ویدئو پروژکتور که در سال ۲۰۱۲ بهه بازار معرفی شده است، با داشتن تکنولوژی تولید تصویر ۳LCD، روشنایی ۳۲۰۰ لومنسی را برای نور سفید و نور رنگی به صورت یکسان به نمایش می گذارد. این روشنایی با همراهی نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ تصویرر خوبی برای محیط های آموزشی کوچک با نور محیطی قابل کنترل، در اختیار شما قرار می دهد.

ویدئو پروژکتور SONY DX147 با داشتن ابعادی در حد یک کاغذ A4 و وزن ۲٫۶ کیلوگرم، همانطور که اشاره شد، قابل حمل است. به همین دلیل این پروژکتور دارای عملکرد تصحیح ذوزنقه ای دیجیتال است که با استفاده از آن می توانید تصویری کاملا مستطیلی شکل داشته باشید. شایان ذکر است که شما می توانید در هنگام ارائه مطلب در مکان های مختلف، از بزرگنمایی دیجیتال ۱٫۲ این دستگاه نیز استفاده کنید.

خرابی ها و  مشکلاتی که برای ویدو پروزکتورها پیش می آید بنابرقابلیت که دارد و اجزای به کار رفته در آن ها با هم متفاوت است. به غعیر از تعدادی مسائل که در تمامی مدل ها یکی هستند. بخش لامپ هالوژن مانند که کار نوردهی و پخش تصویر در صفحه روبه رو را دارد یکی از مواردی است که خرابی زیادی در انواه مدل های ویدو پروژکتور دارد و به عبارتی این  لامپ ها می سوزند که بیشتر خرابی آن ها به دلیل حرارت تولید شده است که التبه با روشن نگذاشتن های بی رویه مشکل چندانی پیش نمی آید.

ایراد شایع و دیگر در ویدو پروژکتورها این است که دستگاه خاموش می شود. خاموشی هر دستگاه الکترونیکی و عدم روشن شدن آن به برد پاور و مدار پاور ان ها باز می گردد برای همین موضوع باید وضعیت برق رسانی دستگاه مورد بررسی  قرار گیرد.می تواند ایراد خاموشی دستگاه از خرابی مین برد نیز بوده باشد ولی بهتر است بداند که خرابی مین برد در ۸۰ درصد اوقات به دلیل آسیب هایی است که از سمت برد پاور به آن خورده است.

مرکز تعمیرات سونی یکی از مراکز قوی در زمینه عیب یابی و تعمیرات محصولات الکترونیکی سونی بوده که تعمیرات تخصصی تمام مدل های ویدئوپروژکتورهای سونی یکی از بی شمار خدمات این مرکز است.

میتوانید جهت تعمیرات و بازگوکردن مشکلات ویدو پروژکتور سونی خود با این مرکز تماس بگیرید و مشکلات دستگاه را با تکنسین های این مرکز در میان بگزاید.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹