تعمیرات گوشی موبایل سونی

  • -
تعمیرات گوشی موبایل سونی

تعمیرات گوشی موبایل سونی

تعمیرات گوشی موبایل سونی

گوشی های تلفن همراه یکی از پراستفاده ترین دستگاه های ساخت بشر می باشد که هرچند در گذشته وجود آن یک مسئله ی تخیلی به نظر می آد ولی در زمان امروز بدون وجود چنین دستگاه هایی نمیتوان زندگی کرد و  در مورد گوشی های موبایل میدانید که دیگر فقط محدود به یک دستگاه تلفن برای برقراری تماس نیست و  شما در جیب خود یک کامپیوتر تمام عیار دارید که قابلیت هایی مانند ضبط صدا – تصویر برداری ( عکاسی و فیلم برداری ) – کارهای نرم افزاری مختلف – سرگرمی و … اشاره کرد که با بالاترین کیفیت ممکن این کار را انجام میدهد.

همچنین استفاده از گوشی های موبایل در مسائل اینترنتی و جستجو در وب نیز از استفاده های آن می باشد به گونه ای این موضوع اهمیت پیدا کرده که حتی موتورهای جستجویی مانند گوگل نیز  برای وب سایت ها بهینه سازی برای موبایل و  تبلت را یکی از امتیازات مثبت در نظر گرفته است.

خرابی و مشکلات گوشی های موبایل

از آن جایی که تلفن های همراه یکی از پراستفاده ترین دستگاه ها می باشد این موضوع هم باعث شده تا دچار خرابی های زیادی شوند که  خب دارندگان گوشی موبایل دوست دارند در صورت خرابی در سریع ترین زمان ممکن گوشی موبایل تعمیر شده و قابل استفاده شود و برای همین هم باید در تعمیرات موبایل بسیار دقیق و در عین حال حرفه ای بود. در ادامه به برخی از خرابی های گوشی موبایل اشاره می کنیم و دلیل هریک را به صورت مختصری شرح خواهم داد.

  1. خاموش بودن موبایل . ( دلیل این مشکل و در کل خاموش بودن یک دستگاه الکترونیکی معمولا به مدار پاور ان – باطری و یا هر سیستم تامین انرژی  و یا سوختن دستگاه بستگی دارد که در صورت عیب یابی میتوان به مشکل واقعی آن پی برد. بنابراین  باید در زمان مواجه شدن با گوشی موبایل خاموش نیز یک عیب یابی کامل و دقیق انجام داد. خاموشی گوشی موبایل نیز میتواند از بردپاور آن یعنی مدار پاور – خرابی برد اصلی و یا خرابی باطری باشد که باید عیب یابی شود.)
  2. هنگ کردن گوشی و کند شدن زیاد .( این مورد هم میتواند نرم افزاری و هم سخت افزاری بوده باشد . حتی ویروسی شدن نییز باعث کندی گوشیه ای الان میشود زیرذا گوشی های امروزی دارای سیستم عاملی کامل مانند کامپیوتر بوده واین مورد باعث میشود که هکر ها نیز گوشی های موبایل را مورد حملات خود قرار دهند.مورد دیگری که در مورد هنگ کردن گوشی وجود دارد میتواند خرابی سیستم عامل بوده که باید با فلش کردن مجدد گوشی مشکل را برطرف نمود. در غیر این صورت مشکل میتواند سخت افزاری بوده باشد . لازم به ذکر است که مشکلات سخت افزای که بتواند باعث هنگ کردن گوشی شود درصد بسایر کمی احتمال آن می رود و بیشتر مشکلات این چنینی نرم افزاری می باشد و حتی نصب نرم افزاری مخرب وغیر استاندارد.)
  3. عدم آنتن دهی و یا پرش آنتن . ( این مشکل از خرابی مدار آنتن گوشی پیش می آید که بایذد بدانید فقط مدار آنتن است که مسئول آنتن دهی صحیح گوشی – پیدا کردن ویا جستجوی اپراتور و در کل کارهای مربوط به آنتن می باشد و وقتی دچار خرابی ود تمامی مسلئل مروبط به انتن دهی حتی اتصال به اینترنت نیز دچار اشکال خواهد شد. بنابر این مدار آنتن باید مورد عیب یابی قرارگرفته و  مشکل ان به صوت کامل تست گردد.)
  4. ایرادات مختلف مانند خرابی toch& LCD – خرابی دکمه ها و…. .( این مشکلات معمولا از عدم استفاده ی صحیح توسط کاربر وضربه خوردن – خرابی و نقص فنی خود گوشی موبایل و…. پیش می آید که عیب یابی و رفع مشکلات آن نیز نیازمند ابزارهای مختلف است.
  5. لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
    آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
    تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹