تعمیرات لوازم صوتی و تصویری سونی

تعمیرات لوازم صوتی و تصویری سونی

امروزه همه ما از دستگاه های الکترونیکی مختلفی استفاده می کنیم که میتوان از این دستگاه ها به تلویزیون – سیستم های پخش خانگی مانند بلوری و dvd پلیرها و یا حتی لوازم عادی خانگی اشاره کرد که با استفاده از آن ها بسیاری از کارهای خود را بهراحتی انجام می دهیم و زندگی را برای ما آسان کرده است.

در اینجا طرف صحبت ما لوازم صوتی و  تصویری هستند که امروزه نیز شاهد مدل های بسیار پیشرفته ای هستیم که امکانات بسیار زیادی را برای ما دارند وبه عبارتی هرکدام از ما در خانه ی خود دارای یک سینمای کامل هستیم.به عنولن مثال DVD پلیرهای پیسرفته ی کنونی که می توانیم فیلم های دلخواه خود را در آن مشاهده کنیم و از کیفیت تصویری و صوتی بسیار بالایی برخوردارند. بهتر است بدانید که سیر تحول این نوع لوازم هم برای خود داستانی دارد و  تاریخچه ای که  البته در اینجا هدف ما پرداختن به تاریخچه نیست ولی به عنوان یک نگاه کوتاه از ویدوهایی که با نوارهای مغناطیسی همچون نوارکاست تا بلوری پلیرهای امروزی را نگاهی بیندازید تا متوجه پیشرفت های بزرگ در زمینه این نوع ابزارها شوید.در ادامه به خرابی چند نمونه از دستگاه های صوت تصویری مانند DVD پلیرها – سینمای خانگی و اسپیکرهای و به عبارتی ساند سیستم های خانگی اشاره خواهیم کرد .

DVD پلیرها و  خرابی آن ها

امروزه تماشای فیلم های بسیرا باکیفیت و خوبی که وجود دارد یکی از سرگرمی های همه ما بعد از یک روز کاری بوده و خیلی ها از دیدن فیلم های مورد علاقه ی خود لذت فراوانی می برند ، در گذشته کیفیت فیلم ها و به عبارتی کیفیت صوت و  تصویر ارائه شده توسط دستگاه پلیرهای خانگی چندان چنگی به دل نمی زد ولی امروزه شما کیفیتی فوق العاده را در خانه خود دارید که البته متاسفانه و یا خوشبختانه این باعث شده که نیازی به سینما رفتن نباشد و با بالاترین کیفیت در کنار خانواده به تماشای فیلم و ریلا های مورد علاقه ی خود بپردازید.

دستگاه های dvd پلیرها دستگاه هایی هستند که اطلاعات موجود در دیسک های موسوم به dvd را خوانده و اجرا می کنند، فرایند خوانده شدن اطلاعات دیسک توسط یک بخش به نام لنز و  یا همان اپتیک انجام می شود و زمانی که اپتیک دچار خرابی شود خواندن اطلاعات از روی دیسک انجام نخواهد شد و این دلیل اولین مورد برای دستگاه هایی است که دیسک را بعد از مدتی نمی خواند. البته دلایل دیگری مانند خرابی و کثیفی نیز در عدم اجرای دیسک وجود دارد ولی وقتی دستگاهی به مرور ورفته رفته دیسک های dvd را نخوانده و مدتی فقط دیسک های cd را اجرا میکند و پسس از مدتی نیز دیسک های cd را هم اجرا نمی کند دلیل فقط خرابی اپتیک بوده که باید این قطعه تعویض شود.

مشکل دیگر دستگاه های DVD پلیر هنگ کردن در زمان اجرای فیلم است ، به عنوان مثال دیسک حاوی فیلم را در دستگاه قرار داده و فیلم پخش میشود و پس از مدتی و گذشت نیم ساعت از زمان پخش فیلم به یک باره اجرا متوفق شده و حتی از پخش فیلم خارج میشود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹