تعمیرات سینمای خانگی سونی

  • 0
تعمیرات سینمای خانگی سونی

تعمیرات سینمای خانگی سونی

تعمیرات تخصصی سینمای خانگی سونی

یکی از ویژگیهای خاص طراحی های سونی در تولید سینمای خانگی که در بخش تعمیر سینمای خانگی سونی به یک نکته مثبت بدل می شود استفاده از قطعات مشابه در تولید آنهاست به نحوی که اکثر دستگاهایی که در یک محدوده زمانی تولید می شوند تنها از نظر وات خروجی با هم تفاوت دارند و همین مهندسی طراحی در بخش خدمات ، تعمیر سینمای خانگی سونی را متفاوت و متمایز از سایر برندها کرده است.

مدل کد سینمای خانگی سونی با عبارت  DAV و در دستگاههای جدیدتر که دارای درایو بلو ری هستند با پیشوند BDV شروع شروع می شود و در ادامه سری تولید و ورژن ساخت قید می شود بعنوان نمونه BDV-E6100 سینمای خنگی بلوری سونی وسری تولید ۶۱۰۰ می باشد

مشکلات سینماهای خانگی سونی !

نخواندن سی دی و پیغام No Disc

نمایش عبارت can not play معادل no disc در برندهای دیگر است و قرارگرفتن مکانیزم درایو سی دی در محل لودینگ و خوانده نشدن اطلاعات اولیه سی دی باعث اعلان این پیغام می شود و هر علتی که باعث این اتفاق باشد می تواند علت این پیغام باشد از کثیف بودن سی دی تا قرار نگرفتن درست سی دی روی سینی لودینگ. پس در هنگام مواجهه با چنین ایرادی ابتدا مسائل جزئی و ساده را امتحان کنید.سونی در اپتیک های قدیمی تر مانند DBU1 از پوشش خاصی استفاده کرده که در هنگام بیکاری اپتیک روی آن را می پوشاند و مانع از نفوذ گرد و غبار می شود که در دستگاههای جدیدتر این پوشش با کاور کردن تمام بخش اپتیکال و مکانیزم مربوطه از ورود گرد وغبار به این بخش مانع می شود.

پیغام push power protect

نمایش این پیغام در صفحه نمایش دستگاه مختص دستگاههای سونی است و عموما نشانه خرابی در بخش تقویت صدای دستگاه است و نیاز به تعمیر سینمای خانگی . در این حالت تنها موردی که مصرف کننده می تواند چک کند اتصال کوتاه سیم باندها است که گاهی باعث خرابی های پی در پی دستگاه می شود مخصوصا سیم بلندگوهای surround  که بلند تر هستند و احتمال خرابی بیشتری دارند.سیم ها در محل اتصال به بلنگو دارای سوکت نیست و احتمال اتصال آنها به هم وجود دارد. بیشتر بدانید

دستگاه دیسکهای DVD  را نمی خواند

در این حالت سی دی های حاوی اطلاعات با فرمتهای دیگر صوتی و تصویری در دستگاه خوانده می شود ولی فقط روی  دیسکهای دی وی دی،دستگاه قادر به خواندن اطلاعات دیسک نیست . اپتیکال بلاک بیشترین احتمال خرابی را در این ایراد دارد اما باید راه برای بررسی بیشتر تعمیرکار سینمای خانگی سونی باز گذاشت.

در صورت خرابی سینمای خانگی سونی خود می توانید با مرکز تعمیرات سونی تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس » لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران –میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹